krona, jag vinner och klave, du förlorar

typ exakt sådär såg bullen jag åt nyss!

Jag tror inte jag har någon aggression kvar i kroppen, jag tror jag lämnade allt i ringen. Jag har insett att kickboxning är ingenting för mig, är alldeles för mesig för den sporten men ack så kul det var! kanske inte lika kul för sebbe som för mig men, jag var då alldeles slut när vi var klara! Fast handlederna ömmade en aning så var matteboken ändå tvungen att komma fram. Efter 2 h slit med matten så kommer mamma och pappa hem med bullar, det är ju trotts allt kanelbullens dag idag!
Nu ropar mamma att kaffe är klart så jag måste nog rusa till rummet för att få mig en slurk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0