Somliga går med trasiga skor säg vad beror det på gud fader som i himmelen bor kansken vill ha det så.

en bild på alice och göte!
Inte så värd skoldag enligt mig idag alls, hängde på coop till 11.30 sen var det "historia" eller man kanske kan säga att man hörde halva klassen protestera mot hans?..
Sen var det dags för att samla in lite material till skyltsöndagen som är på söndag, kom och köp av oss! Sen drog jag för ett träningspass på 360 och sen när man har tränat klart och ska in i sitt skåp så ser man att någon har satt ett lås på mitt skåp så jag inte kom in i skåpet? hmm...någon blev ett lås fattigare!
Ikväll blir det att se som vanligt den som dräper på fyran klockan 21.00! Får inte missas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0