15 maj

jaha då är man 18 år då. Jag hade så otroligt mycket att göra igår så jag hann inte med datorn riktigt..och jag har så mycket att berätta men jag tror jag tar det ganska kortfattat.
Dagen- vaknade och fick presenter av älsklingen på sängen. Sen blev det släktkalas med smörgåstårta och hela köret. Sen for vi och hälsade på världens sötaste farmor.
Kvällen- dags att göra sig klar för kvällens bravader! For till Lova runt sju och där förade vi lite innan vi for till mollys för massa dans! Tack alla ni som medverkade på min födelsedag!♥
Idag- Kom just hem från barnvälsingnelsen för Matheo. Vi får se vad kvällen bjuder på, är ju som sagt ledig imorgon så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0