Oh happy day


gamla god tider! Blond var man ju också...ojojoj.

Jag känner mig så glad idag! Skön morgon, sova tills man vaknar sen gå upp och lägga sig i soffan och käka lite frukost/lunch och se tv samtidigt och bara göra sig klar för slöjden i sin takt. För första gången har det gått bra på slöjden och börsen är troligtvis klar nästa vecka!!! Middag på stan med S och jag mår inte alls dåligt över att säga att jag ska plugga ikväll, hur glad är man inte då?

Nu ska jag plugga till provet i idrotten som är imorgon och möjligtis lite matte som är på fredag!

Kommentarer
Postat av: julle

2011-03-29 @ 17:40:35
Postat av: julle

oj blev tomt:]

back in the days tänkte jag skriva;)

2011-03-29 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0