ibland kan man inte rädda situationen

ikväll blire att ta det lugnt! Har haft ett pass på 360 idag och fick veta att jag får börja vara med på träningarna nu i 10 dagar och se hur det känns, dock bara någon övning som är ganska lugn..men aja det är ju bättre än inget!

Förkylningen fortsätter, snuva och hosta men jag vill ändå träna ikväll så vi får se om jag får låna elins träningsskiva och träna mage,rygg och ben i 17 min!
För övrigt har jag sovmorgon imorgon, onsdag och torsdag och ledig fredag! tummen upp

jag älskar min sebastian lindgren♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men naw, är du sjuk igen din stackare?

2011-01-24 @ 19:23:57
URL: http://anqii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0