Face body hands

Idag känns det ännu bättre i både kropp och själ! Hade snälla föräldrar som skjutsade mig till edda idag♥  Så jag var på edda från 12.00-16.20 typ och såg fotbollscup, riktigt kul faktist sen fick jag träffa sanna också vilket var trevligt!
Sen började kurra lite i kistan så då gick vi ner till cafeterian på edda och köpte oss mat och då köpte jag mig en kycklingmacka..trodde jag iallafall. När man börjar äta så börjar jag fundera vars kycklingen var så jag öppnar upp mackan..finner ingen kyckling utan kyckligen var som puré som dom hade smörat på. Mums, så jag åt en macka, sallad tomat gurka och rödlök och ROSTAD LÖK, snacka om lökig macka! Fy inte gott...40kr i sjön.

Nu har jag inte mycket mer att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0