20.55

Nu har jag varit riktigt dålig på att blogga men jag har så mycket annat som jag måste göra, som t.ex. min ekonomi samhällstenta..efter att ha skrivit tre sidor idag känner jag mig nöjd, så jag tycker att Grekland kan vänta på mig tills i morgon istället! För imorgon slutar jag 10.30 töp och då blir det hem och fortsätta på skrivandet!
Vad händer annars? Igår så var jag med klassen till byske för att hålla i fångarna på fortet för 6:or-9:or..stackars Alice som var tvungen att köra full bil i snöovädret..men hon klarade det galant! Efter det så landade jag hemma hos sebbe där jag även stannade över natten, mys♥
Nu ska jag iallafall ta och se Twilight som går på tvn idag, det var ju ett tag sen man såg den så why not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0