dagen efter en dag hos dag

Ja dagen hos Dag var ingen höjdare precis. Lyssna på honom i flera timmar var ganska jobbigt för både ben och öron med tanke på att vi fick stå hela tiden typ(?) men hästarna var nog mina favoriter, fast jag är rädd för hästar! Jag vill verkligen övervinna min rädsla mot dom fina varelserna(!!!)
Idag försov jag mig för första gången på över 2 år, skandal! men då hade jag en snäll mamma som skjutsade mig till skolan! Efter skolan drog jag och sanna in till teamsportia för att beställa nya innebandy skor! Kalas.

Nu ska jag sätta mig med hemtentan som vi fick idag..den ska in nästa fredag så jag börjar i tid för en gångs skull!

bild från sannas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0