Dagens händelse!


Jag, mamma och Simon kom från stan med bilen och jag börjar bara skrika när vi kommer utanför vårat hus för jag ser två älgar på gården. Då stannar mamma och parkerar bilen och vi går ut för att skrämma älgarna...men vad tror ni händer de? jo då börjar dom springa mot oss så simon kutar till bron och jag kutar till bilen, sen kommer mamma lite senare än mig till bilen och hon bara skriker och kastar sig in i bilen som en köttbulle! sen far älgarna på framsidan..och jag sitter i bilen och är så chockad att jag börjar asgarava!! och mamma bara sitter och stirrar ut genom bilen. Seriöst, mamma springer inte ofta men nu sprang hon + att hon skrek. OMG

så nu har jag blivit jagad av älgar två gånger i mitt liv, ALDRIG IGEN!

Kommentarer
Postat av: oskar

haha du skulle ha haft de på film

2010-10-25 @ 21:23:43
Postat av: Julia

hahahahahahaha, alltid älgar uppe hos dig;) man slutar aldrig förvånas ;D

2010-10-27 @ 21:16:47
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0