Climate/nature


en bild på min och sebbe för typ 2 år och 28 månader sen..♥

En skoldag från 08.30-13.00 avslutades med ett litet gympass på edda med häger! Så jag hoppas jag har träningsvärk imorgon så jag vet att de har tagit något! Efter en dusch var de bara att ge sig ut i snövädret och blåsten och gå mot bussen. Vem tror ni kör förbi då? Jo min underbara mamma, så jag fick åka med henne hem!

Kvällen har bestått av lite plugg & läsning samt sett hockey på tvn!
Nu ska jag läsa lite till och se några vänner avsnitt och förhoppningsvis prata med min älskling!♥

Kommentarer
Postat av: elin

2 år och 28 månader sen? jag tviiiiivlar.

2010-11-23 @ 22:17:35
URL: http://finest.se/baelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0