Vi gillar SPFL2a

Att börja dagen med att försova sig 45 minuter är inget att hänga upp i julgranen precis, då vet man att dagen kommer bli skit. Men serru så blev det inte alls. De började med att pappa skjutsade mig till bussen så jag slapp ploga mig genom alla snö som plogbilen vägrar ploga bort från vägen!! Sen gick vi tjejer igenom introt som vi ska göra imorgon på dundercupen sen får man veta att våran lärare är borta så vi hade varken svenska eller engelska vilket resulterade att vi fick sluta klockan 10.00! Så då tog man en lunch på subway med emma och sanna!

Nu ligger jag i sängen och ska skriva en recension på filmen och boken I taket lyser stjärnorna och de ska jag fortsätta med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0